© Connect Norway AS

Frontline Systems, Frontline kassesystem, Frontline Kiosk, self service kasse, automat, ekspress kasse, selvbetjent kasse, kassesystem, digital signage, digital meny, mobil bestillings app, webbestilling løsning, bestillingsløsning, takeaway system, CRM, fakturasystem, regnskapsintegrering

Om oss

Connect Norway ble etablert i 2009, og var grunder for Frontline kassesystemer. Første versjon av Frontline ble levert den 1.1.2010. Systemet har gjennom årene blitt videreutviklet kontinuerlig, og blitt et stort og omfattende kassesystem, med blant annet betjent og selvbetjent kassesystem, kiosk-løsning, bestillingssystem for takeaway, webløsning for kundebestilling, kundetilpasset mobilapp for kundebestillinger, webbasert administrasjon, mobil salgsrapportering, tilbud, ordre og fakturasystrem, integrasjoner, m.m, alt fullt integrert med hverandre. Frontline har små og store kunder over hele Norge, og er en av de raskest voskende systemene innenfor spesielt servering i Norge.

 

Frontline er blant annet valgt av Nordens største Facility Service bedrift, Norges største fotballstadioner, en rekke offentlige kontorer/etater, videregående skoler, kjente og ukjente selskaper, svært mange butikker, bakerier og bakerikjeder, kantiner, cafeer, restaurantkjeder og restauranter.

Landsdekkende levering

Vi leverer, monterer, tilbyr opplæring, support og service av våre kassesystem til hele Norge, fra ett kassepunkt, til et ubegrenset antall, vi har levert rundt 30-40 på en dag fordelt på en rekke ulike lokasjoner over hele landet. 

 

Totalleverandør

Vi er totalleverandør, og tilbyr kassesystem programvare, alt av hardware, bankterminaler og tilpasning/utvikling for våre kassesystemkunder.

Vi er rundt 20-30 personer som jobber med Frontline daglig, fra salg, utvikling, support, administrasjon, montering.